Sziasztok!
Írtam egy levelet Kapocsi Tamásnak (KIFÜ) és válaszolt is:
Kedves Kapocsi Tamás!
Nyáron leveleztünk eduroam wifi csatlakozási probléma miatt, amely ott látszott megoldódni, hogy egy win10 frissítés után ezek megszűntek a tesztelt gépeken.
Tanévkezdés után kiderült, hogy a win7 és 8.1 op.redszereken nem szűntek meg illetve a win10-es gépeken is újra előjöttek, csak azokon ritkábban.
Emlékszem, hogy ez egy "kiosztott feladat" volt az Ön számára, ezért csak tanácsot kérnék, hogy mit tegyek:
Kezdjem elölről azzal, hogy bejelentjük a supportnak?
Köszönettel: Sándor Tibor
VÁLASZ:
Üdvözlöm!
Minden képen be kellene jelenteni újra új hibaként a dolgot, ez az útja.
Esetleg a bejelentésben megemlíthet engem, hogy már régebben közreműködtem a hibaelhárításban én is másik hibajegy kapcsán.
A L1-en kollégáim ellenőrzik az alap dolgokat(ezt is meg kell tenni újra, mert lehetséges, hogy a hibajelenség hasonló, de a ok más, vagy valami változott azóta),
majd ha azon a szinten rendben találják, és nem találnak megoldást, akkor úgyis továbbítják felénk az L2 csoportba, ahol nagy valószínűséggel nálam landol
a bejelentést, és felveszem Önnel a kapcsolatot.
Kapocsi Tamás
Informatikus, Információs Rendszerek Főosztály
Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökség
********************
Akinek gondja van még az eduroam csatlakozással az írjon már légyszi egy hibabejestést a dasboard-on.
Sándor Tibor